/Serwis Klienta
Serwis Klienta 2017-10-31T13:00:49+00:00

JAK KUPOWAĆ?

1. Składamy zamówienie

Zamówienia dokonuje się na stronie internetowej sklepu www.fundacjaekomost.pl W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową należy kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka” następnie wpisać ilość sztuk*. Po włożeniu towaru do koszyka pojawi się informacja o rodzajach i ilości zamówionych produktów a pod nią formularz z opcją wyboru rodzaju przesyłki. W kolejnym panelu „Zawartość Twojego koszyka” widoczne są produkty, które zostały dodane do koszyka oraz ich ceny i ilość sztuk. W tej części również należy dokonać wyboru dostawy produktów.

*Jeśli ilość sztuk nie chce się zwiększyć do żądanej przez Państwa oznaczać to może, że nie mamy w magazynie takiej ilości danego produktu. Można wtedy złożyć zapytanie mailowo lub telefonicznie i dowiedzieć się, czy istnieje możliwość zamówienia większej ilości danego towaru.

Wysyłamy przesyłki wyłącznie za pośrednictwem kuriera i Poczty Polskiej.

Przesyłka Poczty Polskiej jest wysyłana z kosztem 7,10 zł

Przesyłka oznaczona jako „Kurier DPD” to przesyłka wysyłana za pośrednictwem Kuriera DPD po dokonaniu płatności przelewem lub wybraniu opcji płatności elektronicznej. Jej koszt to 13 zł

Istnieje opcja przesyłki „Kurier DPD za pobraniem”. Wybierając tą opcję do kosztów zakupu jest dodawany koszt przesyłki w wysokości 19 zł.


Dane w części formularza oznaczonej jako „Płatność” same dostosowują się do danych w części „Dostawa”. Jeśli więc np. wybierzemy opcję „przesyłka kurierska” formą płatności będzie „Przelew” lub „Płatności elektroniczne”

Następnie po kliknięciu „Potwierdź zakup” można zalogować się lub dokonać zakupów bez logowania się. Następnie należy podać dane potrzebne do złożenia zamówienia wraz z numerem telefonu i adresem mailowym. Dzięki podaniu adresu mailowego otrzymacie Państwo informacje od nas o postępach realizacji zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z linkiem, w który należy kliknąć w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Płatności on-line dokonać można wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia, kiedy na stronie sklepu wyświetlą się odpowiednie opcje. Płatności zwykłym przelewem dokonać można w dowolnym momencie, dane do przelewu znajdują się na podstronie ”Płatności i dostawy”.

2. Dobrze zabezpieczona paczka

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione przez Państwa książki dotarły do miejsca przeznaczenia w nienaruszonym stanie. W tym celu książki pakujemy w mocne twarde opakowania. Każda paczka jest owijana taśmą w celu zagwarantowania, że nikt przed Państwem jej nie otwierał.

Gdyby jednak zdarzyło się uszkodzenie zawartości paczki należy spisać w obecności kuriera protokół szkody i przesłać go nam razem z dowodem zakupu towaru. Reklamacje takie należy składać do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

Zamówienia książki on line a wysyłane na podany przez Państwa adres mailowy w formie pliku PDF.

3. Oryginalne produkty

Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie książki są oryginalne i są chronione prawami autorskimi. W razie wątpliwości można każdy produkt zareklamować, jednak reklamacje złożone po otwarciu oryginalnego opakowania nie będą uwzględniane.

4. Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia to okres od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji (w przypadku płatności on-line lub zwykłym przelewem następuje to po zaksięgowaniu wpłaty) do chwili, kiedy przewoźnik odbierze od nas przesyłkę.

Paczki wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Czas realizacji zamówienia każdego produktu podany jest na stronie, na której znajduje się dany produkt.

Jeśli konieczny byłby dłuższy czas kompletowania zamówienia zostaną Państwo o tym fakcie jak najszybciej powiadomieni abyście mogli podjąć decyzję czy chcecie Państwo zaczekać dłużej na realizację zamówienia.

PŁATNOŚĆ  I DOSTAWA

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

1. Wszystkie towary (książki) znajdujące się w ofercie naszego sklepu są dostępne stale, dlatego zamówione produkty wysyłamy jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od: godziny złożenia, potwierdzenia zamówienia, potwierdzenia płatności).

2. W sporadycznych przypadkach, wynikających ze wzmożonego popytu i wysokiej sprzedaży określonego produktu może zdążyć się tak, że produkt nie będzie dostępny w chwili złożenia zamówienia. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

3. W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie czas kompletowania zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć ponad 7 dni niezwłocznie o tym fakcie Państwa poinformujemy.

KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY


Przesyłka Poczta Polska lub

Przesyłka kurierska DPD

Termin dostawy jest zależny od godziny złożenia zamówienia i wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Druga nieskuteczna próba doręczenia przesyłki zostanie obciążona opłatą równą wartości kosztów dostawy w wysokości 13 zł.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  • przelew bankowy; przy tej formie płatność realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu płatności na konto firmy,

  • przelew elektroniczny lub płatności kartami płatniczymi za pomocą DotPay; przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności,

  • płatność przy odbiorze za pobraniem u kuriera 

Dane do przelewu:

Fundacja EkoMost Sp. z o. o.

ul. Praska 51/6b, 30-322 Kraków

BZWBK

Nr rachunku: 29 1090 2590 0000 0001 3468 1356

2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay.

3. Towary z dostawą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mogą być opłacane wyłącznie kartą kredytową lub Przelewem elektronicznym.

4. W przypadku nie dokonania płatności za zamówienie w ciągu 7 dni roboczych, zostanie ono anulowane.

BEZPIECZEŃSTWO

Czy dokonując zakupu muszę zakładać konto w sklepie?

Nie jesteś zobligowany do założenia konta w naszym sklepie. Natomiast korzystając z założenia konta w sklepie dostajesz do dyspozycji własny panel do zarządzania kontem i zakupami w sklepie.

2. Dlaczego warto założyć konto w sklepie ?

Zakładając konto w sklepie w pełni korzystasz ze wszystkich programów i akcji rabatowych dostępnych dla naszych klientów. W każdej chwili masz wgląd do śledzenia realizacji i historii swoich zamówień. Nie musisz za każdym razem wypełniać swoich danych adresowych.

3. Czy sprzedawane produkty są oryginalne ?

TAK. Wszystkie książki dostępne w naszym sklepie są oryginalne i są chronione prawami autorskimi.

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne. Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego (np. ten sam kolor okładki lub opakowania może wyglądać inaczej na różnych monitorach komputerów, co nie wpływa na jego jakość oraz oryginalność).

2. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, w szczególności w przypadku niezgodności Towaru ze złożonym zamówieniem.

3. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (rachunkiem) oraz pisemną informacją o przyczynie reklamacji (ewentualnie o preferowanym sposobie rozwiązania reklamacji) powinny być dostarczone przez Klienta do Biura Obsługi Klienta na własny koszt.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową albo wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości naprawienia towaru lub wymiany na nowy Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu towaru lub za zgodą Klienta Sklep zaoferuje mu inne, dostępne towary do wyboru.

5. Jeśli Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji z Towarem, żądanie Klienta uznaje się za uzasadnione.

6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie Towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Fundacja EkoMost

ul. Praska 51/6b

30-322 Kraków

adres do korespondencji:

ul. Hlonda 2/81

02-972 Warszawa
kontakt@ekomost.org

Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ………………………………………………………………………………………………………….., numer oferty …………………………………………………………………………………………,

data zawarcia umowy ……………………………………………………………………………..,

data odbioru towaru ……………………………………………………………………………….,


Imię i nazwisko ……………………………………………………………………….
Adres ……………………………………………………………………………………
Data……………………………………………………………………………………..